Ariz Lufias again !

haa , mesti ampa dah kenal mamat comel di atas nie kan . hehe :) siapa la yang tak kenal tu . kenal-kenal la kay . bukan aku nak kata dia nie memang hensem pun , pompuan mana yang kata dia tak hensem . tidak dinafikan lagi . muka dia , aku tengok macam ada mix sikit . tapi , aku tak tau la dia ni mix ka dak .
aku besa wat entry tentang ariz lufias nie , dan ada feedback yang sangat awesome ! tengok nie
*minggu lepas

*dua minggu lepas 

tengoklah hasilnya ! mmg superb kan ? hehe . nak blog ariz lufias x ? tak nak tak pe . tapi aku nak bagi jugakk . klik gambar kt bawah nie dan anda di bawa terbang ke empunya blog . 

Ariz Lufias : Half Humanoid and Still an Introvert.

dannnnnnnnn , ariz nie muda lagi ,baru 24 tahun dan baru sambut je . nie videonya ! *picitsaya*
sekian  ;)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright All Reserved 2013 @ Full Design by Dear KHY